Fractional CMO usluga u praksi pokazuje odlične rezultate, a to i nije tako čudno s obzirom na prednosti koje ovakav način rada nudi. Kada pričamo o vođenju marketinga ili velike kampanje za vaše poslovanje, uvijek je izazov pronaći osobu koja ne samo da razumije vašu industriju, već ima i potrebno iskustvo i stručnost u izradi i implementaciji marketinške strategije. Stvar je u tome da vam možda takva osoba ne treba na puno radno vrijeme i tu na scenu stupa Fractional CMO.
Što je zapravo Fractional CMO?
Fractional CMO (Chief Marketing Officer) je izvršni direktor marketinga koji radi za vašu kompaniju na nepuno radno vrijeme. Ova usluga je odlična opcija za poduzeća koja nemaju potrebu za stalnim zaposlenim na visokoj poziciji u marketingu, ali ipak trebaju strateškog vođu koja će im pomoći oblikovati marketinšku strategiju i nadgledati njezinu implementaciju.
Ovako nešto posebno se pokazalo korisnim za manja poduzeća i startupove koji trebaju strateško vođenje marketinga, ali nemaju budžet za puno radno vrijeme CMO-a. Dok s druge strane, prednost ovog koncepta za veća poduzeća vidi se kod planiranja i provedbe velikih projekata poput rebrandinga ili dugotrajnih kampanja.
Fractional CMO u praksi – kako to stvarno izgleda?
Ali da sve to ne ostane na teoriji, evo jednog primjera iz našeg iskustva.
Naš klijent, odlučio se angažirati Fractional CMO-a kako bi im pomogao oblikovati i provesti strateške marketinške programe u trajanju od 6 mjeseci. Odlučili su se za opciju u kojem će Fractional CMO dolaziti u urede klijenta dva dana u tjednu i biti dio strateškog tima.
Prvi korak bio je postavljanje i prezentiranje strategije za kampanju. Fractional CMO, zajedno s internim timom kompanije, kreirao je strategiju koja je prezentirana upravi, a nakon prihvaćanja strategije, određeni su točni timovi i osobe koji će sudjelovati u njezinoj implementaciji.
U ta dva dana tjedno kada kada je Fractional CMO bio kod klijenta u uredu, provodili su se tjedni sastanci s različitim timovima uključenima u kampanju. Na tim sastancima analizirao se napredak, postavljali su se novi zadaci i davale smjernice za daljnji rad na tjednoj bazi.
Kod klijenta se mogao vidjeti veliki napredak u slaganju strategije i prvim implementacijama, pa se nakon 6 mjeseci, suradnja s Fractional CMO-om nastavila u manjem opsegu. Klijent ovdje nema potrebu za stalnim direktorom marketinga, ali ima potrebu za iskusnom osobom u strateškom dijelu poslovanja koja može nadgledati kako se strategija implementira i predlagati korake za njenu optimizaciju po potrebi.
Što se pokazalo kao najveća korist?
Najveća prednost ove usluge je što omogućuje poduzećima svih veličina da dobiju strateško vođenje marketinga kad im je to najpotrebnije. Ako imate potrebu za oblikovanjem marketinške strategije, vođenjem kampanje ili rješavanjem marketinških izazova, Fractional CMO može biti pravo rješenje za vas.
Slobodno nas kontaktirajte ako imate bilo kakvih pitanja, ako niste sigurni je li ovo usluga za vas ili ako već sad znate da trebate stručnog Fractional CMO-a koji će vam pomoći postići izvrsne rezultate.