5 pravila SEO optimizacije koja mogu visoko pozicionirati vašu stranicu

SEO optimizacija veliko je područje koje uključuje uređivanje sadržaja i tehničke elemente web stranice, i teško da bismo ga zapravo mogli pokriti u 5 pravila SEO optimizacije. Ali, ono što možemo, je pokriti osnove koje su jako jednostavne za implementirati, a puno će značiti za pozicioniranje vaše stranice na Google tražilici. S njima možete krenuti doslovno danas, osim ako jako kasno čitate ovaj blog, onda krenite sutra.

 

Ova se pravila odnose na optimizaciju blogova, čiju važnost nikako nemojte umanjivati. Google živi na sadržaju i čak ako vam se čini da blogove više nitko ne čita to nije istina. Čita ih Google i koristi ih kada dobiva upite od svojih korisnika. Što češće vi svojim blogom pomognete Googleu odgovoriti na pitanja korisnika, to će vas on više voljeti. Nama su tako blogovi pomogli da u kratko vrijeme imamo odlične pozicije za ključne riječi koje smo odredili kao važne za TORRIS. Pa krenimo.

 

5 pravila SEO optimizacije za blogove – primjer 

Kako bismo jednostavnije prošli kroz korake, iskoristit ćemo primjer baš ovog bloga koji sad čitate. Kako domišljato, zar ne?

  1. Definiranje ključne riječi ili fraze. U ovom slučaju to je: 5 pravila SEO optimizacije. Pripazite da ključna fraza nije baš jako dugačka, ali ako ste malo više specifično bolje ćete se pozicionirati čisto jer manje ljudi pretražuje 5 pravila SEO optimizacije od samo SEO optimizacija. Što je veća konkurencija na ključnoj riječi teže je biti prvi, logično, pa je bolje krenuti s riječima na kojima se možete pozicinirati dobro i napredovati prema općenitijima.
  2. Pojavljivanje fraze. Fraza koju ste izabrali mora se pojaviti na nekoliko pozicija i to možete provjeriti u ovom tekstu.
    1. Naslov: 5 pravila SEO optimizacije koja mogu visoko pozicionirati vašu stranicu
    2. URL: torrisbranding.hr/5-pravila-seo-optimizacije
    3. Barem jedan podnaslov: 5 pravila SEO optimizacije za blogove – primjer 
    4. Unutar teksta: to ovisi o dužini teksta, ali gledajte da ju ubacite barem tri puta i pripazite da ne bude baš neprirodno i očito. Ovdje se recimo pojavljuje šest puta. Išli ste provjeriti, jelda?
    5. Mora se nalaziti u prvoj rečenici: SEO optimizacija veliko je područje koje uključuje uređivanje sadržaja i tehničke elemente web stranice, i teško da bismo ga zapravo mogli pokriti u 5 pravila SEO optimizacije.
    6. Kao alt opis i naslov barem jedne fotke u tekstu.
    7. Unutar META opisa.
  3. Linkovi: bilo bi dobro da unutar teksta imate barem jedan link na neki vanjski izvor (u ovom tekstu to će biti link na TinyPNG i Google Search Console) i jedan na naki izvor na vašoj stranici, pa ćemo mi ovdje staviti link na blog u kojem smo već pisali o SEO optimizaciji jer je relevantno za temu.
  4. Fotke: Ubacite barem jednu unutar teksta, postavite joj naslov i alt tekst i smanjite joj težinu kako bi vam se stranica brže učitavala. (to možete na stranici TinyPNG)
  5. Google Search Console: par dana nakon što ste objavili blog možete provjeriti je li ga Google doživio i ako nije, možete ga suptilno podsjetiti da vas doživi. Vrijeme indeksiranja nekog bloga ili stranice ovisi o puno faktora, a ovo je dobar način da malo ubrzate proces. Kada otvorite platformu, u pretraživač stavite link na blog i ako dobivate ovu poruku, samo kliknite na Request indexing.

5 pravila SEO optimizacije

I to je to. Spremni ste. Pripazite i na stvari koje se i vama sviđaju kao useru pa to stavite u svoj blog. Boldanje teksta radi lakšeg čitanja, podnaslovi i slično. Ako imate pitanja ili vas zanima još ovakvog sadržaja, zapratite nas na LinkedIn profilu, pišite i komentirajte. Mi smo tu 🙂

More Posts

Image by DCStudio on Freepik, kako se radi rebranding

Kako se radi rebranding?

Ovoga ćemo puta preskočiti uvod i posvetiti se tome kako se radi rebranding kampanja, a ako ste propustili dio o dobrim i lošim stranama rebrandinga,

HR